Tina Grošelj

Tina Grošelj 2020-02-18T12:32:51+00:00

Magistrica znanosti. Inštruktorica pilatesa (FZS) ter inštruktorica programa Tanergija® pilates.

 

 

 

 

 

S športom se ukvarjam že od nekdaj. Začela sem z latinsko-ameriškimi plesi, nadaljevala z jazz baletom in nato igrala tenis. Vse dokler nisem odkrila vodene vadbe. Hitro me je prevzela, po opravljenem izobraževanju sem šest let vodila Body attack, Body step pa vodim že enajsto leto.

Pilates sem začela vaditi po porodu. Odvečna teža, neznosne bolečine v križu in popuščene mišice trupa so bili razlogi, da sem iskala vadbo, kjer ni poskokov, daje poudarek na moči globinskih mišic in obravnava človeka celostno. Po določenem času redne vadbe so se bolečine v križu zmanjšale, drža je postala lepša, mišice trupa pa močnejše. Boljše počutje in vidni rezultati so me prepričali, da je to vadba, ki jo želim izvajati tudi v naprej. Ne le zase, želim širiti vedenje o doprinosih pilatesa tudi med ljudi, zato sem naredila tečaj za inštruktorico.


Zakaj si sam/-a začela vaditi pilates?

Iskala sem rešitev za neznosne bolečine v križu, popuščene medenične in mišice trupa in našla pilates. Z redno vadbo se je bolečina manjšala, izgled telesa je postajal lepši, počutje je bilo vedno boljše. Vadba me je zasvojila. Danes izvajam principe pilatesa v vsakdanjem življenju – večkrat na dan se poravnam, vsaj petkrat na teden se raztezam, delam vaje za moč, gibljivost in vzdržljivost. Pri dvigovanju bremen, poravnam hrbet, aktiviram noge, stisnem zadnjico in vklopim mišice trupa. Splača se, poskusite!😊 Ga ni recepta ali kreme, ki bi boljše delovala od samokontrole.

Zakaj si začel/-a učiti pilates?

Večkrat popravim svoje prijatelje, sodelavce, jih opomnim na držo in  jih spodbudim h gibanju. Ker ga obožujem, želim k temu spodbuditi čim več ljudi. Ker vem, da to vsi rabimo. Le čas si je treba vzeti. Med urami povem tudi kakšen trik, kako s pokončno držo lepše izgledamo na fotografiji, kako sedimo, ko nas snemajo. In da zjutraj naravnost gor vstane samo Drakula.

Kaj je tisto, kar lahko ti daš ljudem skozi svoje vadbe?

Vadeče želim naučiti predvsem tehnike pilatesa, saj imajo tako največ od vadbe. Želim jim predstaviti vse razsežnosti pilatesa. Ta deluje čarobno na telo, posebej mobilne vaje delajo čudeže. Strast čutim do mobilnega power pilatesa, novosti v Tanergiji, to je to – švicamo, gibamo, delamo. Pa vprašajo, kako bomo zmogli? In jih vodim do cilja. Ko so tam, z rdečimi lici in nasmehom rečejo, se da. Polagam jim na srce, da naj pridejo v dvorano vsaj 3-krat na teden. Potem naj tudi tolikokrat delajo še kaj, kar jih veseli. In da so pokončni. V stališčih, odnosih in drži. Da je medenica kot cvetlični lonec in njihova hrbtenica kot čudovito drevo, ki se pokončno dviga proti nebu.


Tina nekoliko drugače

Kaj te je v življenju najbolj pozitivno presenetilo?
Ko sem odhajala na porodniško, si nisem znala predstavljati, kako bom lahko živela brez službe. Tako rada imam namreč delo, ki ga opravljam. Nato pa sem v času porodniške odsotnosti spoznala, da se počutim kot na rehabilitaciji. Stres je popustil, čeprav se ga prej niti nisem zavedala. Toliko pozitivnih čustev in lepega se mi je zgodilo s sinom, da sem spoznala, da je bilo leto dni brez stresa, negativne energije in delomrznežev res najlepše leto v mojem življenju.

Kaj je zate najpomembnejše v življenju?
Znanje je edina stvar, ki ti je v življenju nihče ne more vzeti. Človek ni nikoli tako pameten, da bi vedel vse. Zato se moramo vse življenje učiti. Radovednost nas žene naprej. Nova znanja nas bogatijo in nam odpirajo nove možnosti v življenju. Samostojnost in neodvisnost sta izjemni vrlini, potrebni v življenju in v službi. Življenje ni samo vrtiljak, zato je tudi v problemih treba videti izziv. Pozitivna naravnanost je v današnjem svetu izjemna vrlina in sama naravnost obožujem ljudi s to lastnostjo, sama pa se držim reka, da je smeh polovica zdravja.

Tvoj odnos do športa.
Šport imam v krvi, položen mi je bil v zibelko. Nikoli ni bilo vprašanje ali se bom z njim ukvarjala, trajalo pa je nekaj časa, da se ugotovila, kateri je tisti pravi, zame najboljši. Moj idealen dan se začne s pilatesom. S kolesom se odpravim v službo. Popoldan preživim z družino nekje na prostem, zvečer pa grem še na step. V realnosti ni vsak dan idealen, stremim pa k temu, da je čim več takšnih. Za dušo spočit je pa sprehod na Šmarno goro kot balzam.

Kaj ti je dal pilates?
Zavedanje o pomembnosti razvitih mišic trupa za lepši videz, pravilno držo in zmanjšanje bolečin v križu. Umiri me. Sprostim in prediham se. Vedno znova mi z različnimi vajami daje izzive. Zanimivo je, da na prvi pogled zgleda enostaven, češ, kdo pa ne zmore tega. Šele ko narediš nekaj res pravilnih ponovitev, vidiš kje so tvoje šibke točke in na čem moraš še delati. Pri pilatesu se lahko ves čas razvijaš, zato ga priporočam vsem, tudi moškim.

Tina 3

Nazaj na Strokovna ekipa Tanergije