Programi za mamice po porodu – vadba po porodu

Programi za mamice po porodu – vadba po porodu 2020-08-23T10:04:15+00:00

Tanergija pilates vadba –

– prilagojena za mamice po porodu v sezoni 2020-2021


SKUPINSKA VADBA

Bo potekala v Družinskem centru Mala ulica, Prečna ulica 7.

Vadba bo potekala vsak torek in četrtek ob 10.00.

Na tej lokaciji vodi vadbo Jana.

Prijavo za vadbo v Mali ulici oddate na info@malaulica.si.


INDIVIDUALNA OBRAVNAVA

Individualna poporodna vadba je v bistvu strokovno najboljša izbira, toplo pa ti jo priporočamo:

  • če si imela carski rez,
  • težek porod s prerezom presredka ali
  • preprosto zaradi tvojega dragocenega časa.

Na vadbo lahko prideš z bebico (mamica telovadi, bebica je zraven – spi, se kobaca, poje, gleda …) ali pa preprosto daš bebico v varstvo in si vzameš to dragoceno urico časa le zase!

Bonus zate – vse mlade mamice pri svojem gibanju in delu na sebi podpira tudi podjetje HiPP!

Individualno obravnavo telesa po porodu, ki jo strokovno zelo priporočamo, izvajamo Jana, Nina in Tanja.

Vse 3 strokovno usposobljene inštruktorice pilatesa vključno z vadbo v času nosečnosti in po porodu.


Pilates za mamice po porodu – online program

  • Tudi za naše mamice po porodu smo pripravili online vadnico za doma.
  • Skoraj 50 minutno vadnico vodi Nina.
    • vadnico naročiš na tanja@tanergija.si
    • vadnica stane 20 € (pošljemo ponudbo in po plačilu račun in dostop do programa)

Dostop do vadnice je časovno neomejen!

 


KNJIGA PO PORODU: akcija ob nakupu knjige Ustrezna vadba po porodu

Ob nakupu knjige Ustrezna vadba po porodu, avtorice Tanje Želj (35 €), vam online vadnico podarimo!

Knjiga Ustrezna vadba po porodu vsebuje:

  • 3 poporodne programe za doma za različna časovna obdobja po porodu,
  • vaje za boljšo držo telesa,
  • vaje za stopala,
  • dihalne vaje,
  • vprašalnik o težavah in
  • avtoričine osebne izkušnje skozi nosečnost in po porodu.

Za naročilo knjige piši na tanja@tanergija.si.


Varnostno opozorilo

Če ste poškodovani ali če vas med vadbo kaj boli, vaje prilagodite ali izpustite.

Na elektronski naslov tanja@tanergija.si sem vam osebno na voljo za bolečinska vprašanja. To pa zato, ker vam ne želimo, da bi si z vajami naredili več škode kot koristi. Vaje vam morajo biti v podporo in tako se morate med vadnicami tudi počutiti: dobro.


  • Mamice po porodu lahko izvajate vaje za držo telesa, vaje za stopala, dihalne vaje in vse osnovne vaje, ki se jih spomnite in so vam OK za vaše telo. Lahko sledite tudi osnovnemu pilatesu.
  • Lahko pa si za vadbo doma naročite tudi knjigo Ustrezna vadba po porodu, če je še nimate.

KDAJ NA REDNO VADBO?

Šele, ko je telo pripravljeno!

Če si že pred nosečnostjo in v njenem času obiskovala kateri program pilatesa, potem se lahko, ko je tvoje telo za to pripravljeno (!), priključiš vadbi v rednih skupinah.

Koliko časa mora miniti od poroda je odvisno od tvojega počutja, želje po gibanju, maternice in šivov (pri tem ti bo pomagal tudi ginekolog s svojo oceno).

Vendar v vsakem primeru odsvetujemo direktno po porodu na redne pilates ure, ker lahko z nekaterimi težkimi pilates vajami narediš v tem času svojemu telesu več škode kot koristi.

V primeru carskega reza, se vse časovno samo še bolj zamakne.

Strokovno priporočamo individualni pregled stanja telesa in ustrezno napotitev na vadbo (ali doma, ali uvajalni tečaj zaradi težavnosti ali individualno vadbo – odvisno tudi od vsem možnosti).

Časa za vadbo v rednih skupinah s težjimi vajami bo še več kot dovolj, v času porodniške pa je potrebno za telo ustrezno poskrbeti z nežnimi, pravilno usmerjenimi vajami, ki so prilagojene telesu po porodu, tvojemu stanju, počutju in hitrosti okrevanja po porodu.


Nazaj na Programi za nosečnice in mamice po porodu