Programi za mamice po porodu – vadba po porodu

Programi za mamice po porodu – vadba po porodu 2020-06-19T06:26:03+00:00

Pilates za mamice po porodu – online

  • Tudi za naše mamice po porodu smo pripravili online vadnico za doma.
  • Skoraj 50 minutno vadnico vodi Nina.
    • vadnico naročiš na tanja@tanergija.si
    • vadnica stane 3 obiske s tvoje pilates karte
    • ali 20 € (pošljemo ponudbo in po plačilu račun in dostop do programa)
    • ali kombinacija obiskov in doplačila
  • Dostop do vadnice je časovno neomejen!

 


Varnostno opozorilo

Če ste poškodovani ali če vas med vadbo kaj boli, vaje prilagodite ali izpustite.

Na elektronski naslov tanja@tanergija.si sem vam osebno na voljo za bolečinska vprašanja. To pa zato, ker vam ne želimo, da bi si z vajami naredili več škode kot koristi. Vaje vam morajo biti v podporo in tako se morate med vadnicami tudi počutiti: dobro.


  • Mamice po porodu lahko izvajate vaje za držo telesa, vaje za stopala, dihalne vaje in vse osnovne vaje, ki se jih spomnite in so vam OK za vaše telo. Lahko sledite tudi osnovnemu pilatesu.
  • Lahko pa si za vadbo doma naročite tudi knjigo Ustrezna vadba po porodu, če je še nimate.

 

pilates vadba po porodu

Draga mamica!

Najprej ti čestitamo k zelo veselemu dogodku. ♥

Potem ti sporočamo, da te zelo razumemo in da ti želimo tudi v tem posebnem obdobju pomagati. Da bo tebi lažje in bolje in potem seveda posredno tudi vsem tvojim bližnjim. 😉


Redna ponudba: v času po porodu imamo zate:

Na voljo na DVEH lokacijah:

  • Pilates center Tanergija®, Dunajska cesta 190, Ljubljana
    • Vadbe na tej lokaciji trenutno ne izvajamo.
      • Lahko pa ponudimo individualno obravnavo. Za to nam lahko pišeš na tanja@tanergija.si.
  • Družinski center Mala ulica, Prečna ulica 7, Ljubljana
    • Vadba trenutno poteka ob četrtkih.

Na vadbo lahko prideš skupaj z bebico ali sama. Program obiskuješ na eni ali drugi lokaciji (na vsaki lokaciji imaš karto za izbrano lokacijo).

Knjiga Ustrezna vadba po porodu

  • Za vse mamice (in tudi že nosčke) je na voljo Knjiga Ustrezna vadba po porodu, ki vsebuje 3 poporodne programe za doma za različna časovna obdobja po porodu, vaje za boljšo držo telesa, vaje za stopala, dihalne vaje, vprašalnik o težavah in avtoričine osebne izkušnje skozi nosečnost in po porodu.

Vsebuje vaje po porodu, prilagojene tvojemu telesu v tem stanju. Individualna poporodna vadba je v bistvu strokovno najboljša izbira, toplo pa ti jo priporočamo, če si imela carski rez, težek porod s prerezom presredka ali preprosto zaradi tvojega dragocenega časa. Na vadbo lahko prideš z bebico (mamica telovadi, bebica je zraven – spi, se kobaca, poje, gleda …) ali pa preprosto daš bebico v varstvo in si vzameš to dragoceno urico časa le zase!

Bonus zate – vse mlade mamice pri svojem gibanju in delu na sebi podpira tudi podjetje HiPP!


Šele, ko je telo pripravljeno!

Če si že pred nosečnostjo in v njenem času obiskovala kateri program pilatesa, potem se lahko, ko je tvoje telo za to pripravljeno (!), priključiš vadbi v rednih skupinah po različnih lokacijah. Koliko časa mora miniti od poroda je odvisno od tvojega počutja, želje po gibanju, maternice in šivov (pri tem ti bo pomagal tudi ginekolog s svojo oceno). Vendar v vsakem primeru odsvetujemo direktno po porodu na redne pilates ure, ker lahko z nekaterimi težkimi pilates vajami narediš v tem času svojemu telesu več škode kot koristi. V primeru carskega reza, se vse časovno samo še bolj zamakne. Strokovno priporočamo individualni pregled stanja telesa in ustrezno napotitev na vadbo (ali doma, ali uvajalni tečaj zaradi težavnosti ali individualno vadbo – odvisno tudi od vsem možnosti). Časa za vadbo v rednih skupinah s težjimi vajami bo še več kot dovolj, v času porodniške pa je potrebno za telo ustrezno poskrbeti z nežnimi, pravilno usmerjenimi vajami, ki so prilagojene telesu po porodu, tvojemu stanju, počutju in hitrosti okrevanja po porodu.


Vaje po porodu za doma (program se izvaja v Družinskem centru Mala ulica, Prečna ulica 7, Ljubljana). Enkratna 120-minutna delavnica, na kateri ti izmerimo diastazo, ti razložimo, katere vaje so primerne za kateri teden ali mesec po porodu in potem te vaje pridno, v miru in svojem kotičku izvajaš doma, dokler se toliko ne okrepiš, da lahko začneš obiskovati redno vadbo.

p.s.: Ker je v pripravi izdaja knjige Ustrezna vadba po porodu, trenutno nimamo razpisanih novih delavnic. Vas bomo pa obvestili o izdaji knjige in o delavnicah, povezanih s knjigo.

S klikom na vadbo, ki te zanima, lahko prideš do več informacij!

Nazaj na Programi za nosečnice in mamice po porodu