Pilates novičke – Sr(e)čne Pilatesničke

zaljubljene pilatesnicke

Uvodnik iz majskih Sr(e)čnih Pilatesničk

 

 

 

Nekaj zagotovo vem … in to, kar vem je, da je treba nenehno skrbeti zase.

Aja, pa vem tudi to, da je danes tak dan, da si lahko vzameš nekaj minutk časa in prebereš Tanergijine Sr(e)čne Pilatesničke, a ne? 😉 In HVALA ti za to!

Zdaj pa nazaj na temo, ki sem jo obljubila v naslovu. Kako skrbimo zase, je unikatna zgodba vsakega od nas. POMEMBNO je, da se ne pozabiš, da si vzameš čas, mir, prostor, tudi svobodo.

V mojem svetu so meni pri skrbi zase izredno pomembne 3 stvari: GIBANJE, HRANA in SPANJE. Ko je to v ravnovesju, lahko naredim še 100 in 1 stvar. Sem na voljo vam, partnerju, otroku, prijateljem. Če pa tega nimam, pa je vse toliko težje in če se ne počutim dobro, dajem dobro težje naprej. Pa še slabo se nekje zagotovo nalaga.:/

GIBANJE za zdravje pomeni vsak dan zmernega gibanja okrog pol ure. In nič ni narobe, če kakšen dan izpustimo. Šteje tudi, če gremo s kolesom ali peš v službo namesto z avtomobilom. Ni potrebno iti na maraton, dovolj je iti na sproščen sprehod skozi to čudovito naravo, ki se nam je razodela v vsem svojem bogastvu. Gibajte! Ja, lahko prideš tudi na pilates, vadba za moč je več kot koristna, pilates je super vadba. Ampak tudi če ne, pelji svoje telo na zrak, razmigaj sklepe, nadihaj pljuča! To je naložba, ki si jo delaš danes za svojo prihodnost, da boš zdrav/-a!

O HRANI in SPANJU ne bom pametovala, čeprav bi malo tudi lahko. 🙂 Če želiš vedeti več o smiselnem prehranjevanju, te raje usmerim na Maria, ki je dr. Feel-Good in ve o tem toliko, da bi ga jaz poslušala dneve in noči! Glede spanja pa lahko rečem le to, da je toliko vreden, da ima lastnost najmočnejšega superživila na svetu! Koliko spiš? Kdaj greš spat? Kdaj vstaneš? Verjemi, noben film ali nanizanka, pa naj bo še tako fajn, ni niti slučajno toliko pomemben ali pomembna kot tvoje zdravje. Da ne govorim o delu za službo pozno v noč! Pa to ne pomeni, da nikoli več ne gledamo ali delamo ničesar zvečer. Seveda ne.Ampak poišči svojo točko RAVNOVESJA. Ker je to pomembno za tvoje zdravje danes in v tvoji prihodnosti!

Ko pomislim na ravnovesje, mi kotički ust zlezejo ven tak kisel nasmeh. Že pol leta sodelujem v kampanji ravnovesja (več o tem in tudi o programu gibanja, ki smo ga razvili, si lahko ogledaš tukaj). Ironija, ki se mi je zgodila je, da sem imela februarja operacijo slepiča in da je moje ravnovesje padlo v totalno neravnovesje. In v času, ko sem po celi Sloveniji širila kampanjo ravnovesja, sem bila osebno v izrednem zdravstvenem neravnovesju!!! Ampak naučila sem se ogromno o črevesju, kako je pomembno. Ne vem, če ste vedeli, ampak črevesje nosi 70 % našega imunskega sistema!

Zato je izrednega pomena, kaj damo v telo (hrano ali nehrano). Zato je nenormalno pomembno, koliko in kdaj spimo. In ker imamo tako telo, ki je narejeno za gibanje in ker gibanje vpliva tudi na naše notranje telo, je gibanjeključ do boljšega počutja in zdravja v naši prihodnosti!

In ja, vem, nenehno je potrebno skrbeti zase. In to se nikoli ne konča. In če tega (še) ne počneš redno in ljubeče (skrbiš zase namreč), poskušaj to vzljubiti. In potem je lažje. 😉

Vaši Tanja&Tanergija

 

Celotne Sr(e)čne Pilatesničke so TUKAJ. 22. 5. 2015

2017-05-30T21:38:14+00:00

One Comment

  1. Bernarda 22. 5. 2015 at 18:00 - Reply

    Draga Tanja,

    ne glede na nogavičke, rada delim svoje misli s teboj. Z vsem kar si napisala se 100 in več % strinjam. Če bi ljudje ugotovili kaj je prioriteta in da večni izgovor čas ni problem,
    ampak kaj hočeš in kaj nočeš. Pilates je zame itak odkritje za katero bom vedno hvaležna, shaping, ki pa zame ni novost je fajn, ker imam rada malo težje izive.

    Veliko uspeha še naprej, pozdrav,
    Bernarda

Leave A Comment