Iščemo še eno osebo za delo na Tanergijini recepciji

Na recepciji Tanergije potrebujemo še eno osebo za delo na recepciji. Iščemo osebo, ki se močno vidi v takem delu – delu z ljudmi in ki ji je v veselje skrbeti za samo recepcijo in stvari, ki spadajo zraven. In ki ji dobra, pozitivna energija, v kakšni dela naš tim, ni tuja.

Dobro receptorsko delo v Tanergiji potrebuje naslednje elemente (prosim, da si vse pozorno in v miru prebereš in se prijaviš le, če se že vnaprej zavedaš potrebnih elementov):

  • Hitro delo za računalnikom (zraven osnovnih operacijskih funkcij uporabljamo poseben program za vadbe, ki pa ga zlahka obvladaš, ko te ga naučimo, če ti je delo z računalnikom blizu in mimogrede).
  • Pod osnovne operacijske funkcije smatramo: delo z wordom, excelom, elektronsko pošto.
    • Word potrebujemo za razna obvestila.
    • Excel potrebujemo za vse sezname in obračune.
    • Elektronska pošta je naš glavni komunikacijski kanal za delo s strankami.
      • Potrebno je poznati še delo z Mailchimpom.
        • Vse potrebno ti pokažemo, osnovno poznavanje operacijskih programov se smatra, da ti je poznano iz osnov računalništva.
  • Obvladanje dela s printerjem in menjavo kartuš.
    • Pokažemo.
  • Delo s telefonskimi klici strank.
    • Razložimo, damo navodila.
  • Delo z blagajno in denarjem.
    • Vse pokažemo, razložimo, damo napotke.
  • Komunikacijo s strankami, ki vsebuje prodajo storitev in artiklov, kar je potrebno imeti v glavi (kaj vse imamo na voljo) in sistem dela (od popustov do posebnih ugodnosti). Za samozavestno delo priporočamo obvladanje vsebine, ki se jo naučiš z obiskovanjem ur in preko naše spletne strani.
    • Podamo napotke.
  • Veselje do receptorskega dela.
  • Odgovornost do delovnega mesta (natančno in pravilno delo, odnos do denarja in prostora).
  • Želja po prodaji, ker prodajamo dobre storitve in artikle in se zavedamo, da so za ljudi izredno koristne.
  • Pospravljanje recepcije (skrbimo, da delamo v čistem okolju), skrb za urejen pult, samoiniciativna skrb za ažurne podatke na oglasnih deskah za stranke.
    • Vse razložimo, kaj je potrebno.
  • Sprotne naloge, vezane na delo centra, ki jih poda delodajalec (zlaganje brisačk, pospravljanje omare, dekoracija prostora, urejanje pošte oz. odnašanje pošte na pošto, pisanje seznamov, obvestil, sesanje dvorane, pobiranje smeti in drugo …)

Za uvajanje – delovno preizkušnjo bomo na voljo: dve receptorki in jaz osebno. Vse tri osebe te uvajamo toliko časa, da si ti 100 % prepričan/-a v to, da boš zmogel/-la sam/-a.

Delovna preizkušnja je odvisna od tvoje hitrosti učenja. Vse se dogovarjamo potem sproti, ko vidimo, kako uvajanje poteka in koliko časa nam vzame in kako hitro poteka učenje in obvladovanje posameznih elementov in kdaj si pripravljen/-a na samostojno delo.

Individualno se dogovorimo o trajanju delovne preizkušnje in o plačilu le-te.

Po uvajanju se dogovorimo za sklenitev pogodbe o delu in poskusno delo, ki traja približno 3 mesece in je plačano 5 € neto na uro.

Po izteku poskusne dobe je plačilo 6 € neto na uro, če je vso delo obvladano, sicer se po dogovoru poskusno obdobje podaljša.

Delo poteka 2-krat tedensko in sicer ob ponedeljkih in sredah od 16.45 do cca 21.45. Včasih ob petkih (po dogovoru za en mesec vnaprej) ali sobotah (redko) in ob posebnih dnevih (dobrodelni dan) ali dogodkih, ki so čez vikend.

Delo se izvaja na sedežu društva – Dunajska cesta 190, 1000 Ljubljana.

Za delo se sklene pogodba z vsemi potrebnimi pripadajočimi obrazci (varstvo pri delu, zdravniški pregled, soglasja vezana na uredbo gdpr).

Oseba sama poskrbi za način izplačila (s.p, društvo, družinsko podjetje, študentski servis, …).

Zaželeno je sodelovanje na dolgi rok (ker se ne vam ne nam splača vso učenje in vlaganje energije v dobro delo). 🙂

Bonitete:

  • Brezplačna vadba pri nas.
  • Oblačila za delo.
  • Boniteta ob zaključku leta.
  • Boniteta ob zaključku sezone.
  • Različni dodatki in pozornosti ob posebnih priložnostih.
  • Tim, poln energije in veselja do življenja.
  • Medsebojna podpora v timu in posebno povezovanje tima.

Če se ti zdi, da se ti je ta informacija prikazala ob pravem času, potem mi piši na tanja@tanergija.si, napiši mi nekaj o sebi, zaželen CV, kakšna slika, tvoje izkušnje, želje … !

Vloge zbiramo do 25. avgusta 2019.

 

Del ekipe, ki čaka nate in na tvojo dobro voljo:

2019-08-13T20:50:57+00:00

Leave A Comment