Sebastjan Simler

Sebastjan Simler 2017-05-30T21:38:07+00:00

Pilates vadba SebastjanInštruktor fitnesa, vodnik nordijske hoje, vaditelj pilatesa (FZS), inštruktor programa Tanergija® pilates.

 

 

 

 

 

 

 

Že kot mali Sebastjan sem spoznal, da bo šport igral veliko vlogo v mojem življenju. Sami začetki vodijo v igranje velikega nogometa ter iskanje samega sebe na športnem področju, z dozorevanjem pa sem se vedno bolj usmerjal v individualne športe, kjer sem lahko svoj talent razvijal neodvisno od ostalih. Tako je moja specializacija vadba v fitnes centrih kjer s svojo filozofijo stremim k vadbi, ki dviguje nivo kvalitete življenja, omogoča življenje udobnejše predvsem pa polno energije za soočanje z vsakdanjih stresom tako doma kot v službi.

Vadbo v fitnesu zelo uspešno kombiniram z vadbo pilatesa (tu pride na svoj račun moška populacija saj se ni treba bati, da bo edini med petnajstimi predstavnicami nežnejšega spola :-), za krepitev notranjih mišic – stabilizatorjev trupa in nordijsko hojo kot obliko nizkointenzivne kardio vadbe. Kot udeleženec daljših pohodov in navdušeni »hicker« izvajam tudi priprave na pohode in kondicijske priprave ter s pomočjo vadbe pilates – gymsticka uspešno izvajam rehabilitacijo, ki je nujno potrebna po raznih poškodbah ali operativnih posegih na mišicah oz. sklepih.

Svoje znanje redno nadgrajujem z opravljanjem raznovrstnih usposabljanj, saj menim, da lahko le s kvalitetno strokovno in splošno razgledanostjo svojim strankam ponudim  najboljše!

Bodite v cvetju in »se vidimo« 🙂

Sebastjan nekoliko drugače

  • V prostem času …

… grem najraje v savno in si privoščim 3 ure popolnega odklopa. Všeč mi je misliti samo na to, kako enostavno v tistem trenutku dajem telesu nujno potrebno, počitek in skrb za njegovo splošno zdravje. Druga ljubezen so filmi. 🙂 Zanimivejši naslovi – City of God, Tropa de elite, Jerusalema, City of men, Over the hedge, …

  • Moja dnevna prehrana…

… temelji na rednih petih obrokih dnevno, ki jih razporejam glede na obveznosti. Čez teden, ko imam zaradi obveznosti malo časa, si pripravljam enostavne obroke, ki jih lahko vzamem sabo na delo – piščančje solate, zelenjava z jajčko in tuno, pečeni losos s kuhano zelenjavo in podobno. Preko vikenda pa si, ker imam malo več časa, privoščim kakšno gurmansko kosilo z raznolikimi okusi in živil, ki jih pogrešam preko tedna. Tako pogosto dodam obrokom druge vrste mesa, krompir, testenine in kakšno od mnogih zdravih sladic. 🙂

  • Tedensko treniram …

…toliko krat kot si vzamem časa za trening – in to je okoli 4-krat do ure in pol. Če bi čakal na prosti čas, ne bi treniral. 🙂 Treningi in treniranje varovancev so postali del mojega življenja. Ob tem se počutim dobro, to me zapolnjuje, rad dosegam rezultate in še raje vidim zadovoljne izraze varovancev, ki dosežejo svoj cilj.

  • Najljubši letni čas je …

…poletje z jesenjo. Lahkotna oblačila, dolgi dnevi, sonce s svojo energijo in morje s svojim vonjem po soli. Brezciljna križarjenja in izleti z avtom ter preganjanje s kolesom ali peš po prostranstvih Slovenije. Tisoče barv, ki razvajajo oko in sproščajo um.  In naj ne pozabim omeniti Gardalanda. 🙂

  • Camino de Santiago (romanje v Španiji, dolgo cca 1100km), sem prehodil, ker …

… sem v življenju obtičal na točki s katere se nisem mogel premakniti naprej. Nanj me vežejo eni najlepših spominov v mojem življenju. Po poti spoznavaš in spoznaš toliko reči, da jih je težko vse napisati. Najpomembnejša pa je, da vidiš vase, sebe. Daleč stran od znancev, doma, udobja sveže postelje in tople vode, stran od »moderne« prehrane in vseh mogočih prevoznih sredstev. Ure, dnevi, tedni in stotine kilometrov so dovolj, da dobiš natanko tisto kar potrebuješ. Vsak bi moral poizkusiti sam. Po takšni izkušnji je vrnitev v vsakdanje življenje nekaj čisto nenaravnega. Od takrat razumem kaj pomeni biti miren znotraj sebe, biti eno sam s sabo in kakšen je občutek, ko se čas ustavi. V »civiliziranem svetu« je to reč, ki jo najbolj pogrešam.

  • S pilatesom se ukvarjam, …

…ker je fajn. 🙂 Telo deluje popolnoma drugače, kadar se ga zavedamo. Zavedati se ga ne znamo, če na tem ne delamo – kot ne moremo znati poštevanke, če se je ne naučimo. In za to je pilates čudovito orodje. Povezuje možgane in mišice, razvija mišice, ki so za boljšo kvaliteto življenja nujno potrebne in združuje v skupine ljudi, ki jim je pomembno dobro počutje – ter ki znajo aktivirati najbolj pomembne mišice na telesu, smejalne mišice.

  • »Seba, zakaj nas tako mučiš na pilatesu?«

»Saj jaz ne delam ničesar.« 🙂 Izvajanje vaj pilatesa je fizični odraz fizične in mentalne pripravljenosti posameznika. Kadar dolgotrajno, ali samo trenutno, ena izmed njiju peša, so treningi pilatesa hitro manj intenzivni. Kaj pa še velja za pilates – da je efektiven za tisto, čemur je namenjen, ga ne rabimo čutiti. »Vse je v glavi« in to še kako zelo drži!

  • Svojega fanta lahko zvabiš na pilates tako, da …

…mu v zameno obljubiš doolgoo masažo ali najljubšo jed, ki si jo že dolgo želi, če mu bo na uri dolgčas. Vse ostalo prepusti  ekipi Tanergije. 🙂

  • Vedno me spremlja misel, da …

… se vse zgodi z namenom in vse se konča natanko tako kot je prav, da se.