5 piflarskih razlogov, ki potrjujejo, da je GroundZone zakon (in eden izmed stebrov osnov gibanja)

5 piflarskih razlogov, ki potrjujejo, da je GroundZone zakon (in eden izmed stebrov osnov gibanja) 2017-10-05T15:49:49+00:00

 

5 piflarskih razlogov, ki potrjujejo, da je GroundZone zakon (in eden izmed stebrov osnov gibanja). Da ne bom dolgovezil, izvoli v branje… 

1. Vaj ne moreš izvajati, če nisi fokusiran. Šlampasti gibi so »nagrajeni« s spodletelim poizkusom, ki pa je točno to – spodleteli poizkus brez hujših posledic. Pozitivna lastnost takšnega miganja? Ker si pri stvari (enostavno moraš razmišljati, kaj želiš od telesa), se spočiješ od ostalih »neumnosti«, obveznosti in drugih misli. Posledica? Bolj sproščeno telo, umirjene misli, boljše počutje in – taadaaa – boljša motorika, višja sposobnost prilagajanja možgana, funkcionalno in močnejše telo. Piflar pravi: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11797080

2. Vaje »funkcionalnih treningov« (se v prihodnosti lotim razlage, kaj zame »funkcionalno« predstavlja) so izjemno naporne za naš centralno-živčni sistem. Ne, to ni nič slabega. Prej je to nekaj izjemno dobrega. Zaradi povečane potrebe po delovanju živčnega sistema (in posledično mišičevja), se možgani prilagodijo z večjo kapaciteto pomnjenja. Naš geek spet pravi: http://europepmc.org/abstract/med/26029969

3. Več kot se Janezek nauči, več Janezek zna – in še več se lahko zato nauči! Nevroplastičnost je posledica prilagajanja možgana na zunanje dražljaje (stimuli). Bolj kot se kravžljajo možgani, več informacij so sposobni predelati, več jih lahko predelajo v prihodnosti. Piflar svetuje: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15640717

4. Trening moči VS funkcionalni trening? Zakaj pa ne. Razlik med prilagoditvami ni, razen pri dekletih, ki govori v rahlo prid treningu za moč. Pomembna pripomba pri interpretaciji rezultatov pa je »posamezni subjekti bi morali osvojiti osnove gibanj, da bi se lahko lotili bolj specifičnih treningov oz. gibanj«. Kaj je GroundZone? Eden izmed stebrov OSNOV vsakršnega gibanja. Konkretno se loti mobilnost, stabilnosti, propriocepcije in kinetične verige. Mr. Piflar priporoča: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3578432/

5. Ravnotežje? Zavedanje telesa? Lažje gibanje in občutek lahkotnosti v telesu? Bi? Prav, pridi na GroundZone. Paketu dodamo še smeh, pa prebudimo otroka v tebi in še kaj bi se našlo. Piflar je sicer že malo utrujen (tele črke so neusmiljeno statično delo) ampak vseeno priporoča: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3805008/

Naslednjič obdelamo kakšno vajo, da se boste lahko valjali doma po dnevni sobi (prej, prosim, odstranite vse vaze, TVje, mizice, kužke, kanarčke in posode z zlatimi ribicami) in izzvali družinske člane, da se preizkusijo v spretnosti, ravnotežju, gibčnosti in tudi vztrajnost smejalnih mišic.