Pilates Franklin za starejše

Pilates Franklin za starejše 2017-05-30T21:38:08+00:00

NOVO: »PILATES FRANKLIN« – pilates za varno starost!

 

Pilates Franklin vadbe za starejše trenutno ne izvajamo.

Vsi z večjimi težavami v hrbtu vabljeni na individualno vadbo.

Vsi začetnimi vabljeni na začetniške skupine pilates 1.

 

 

 

Pilates Franklin vadba

Znanstveno je dokazano, da vadba pozitivno vpliva na zdravstveno stanje. Kljub neštetim »dokazom« vemo to tudi vsi tisti, ki se z vadbo redno ukvarjamo, saj se pozitivni učinki vadbe kažejo na telesu v obliki dobrega zdravja in počutja. Če želite vplivati na svoje zdravje pozitivno, vam priporočamo zmerno telesno vadbo. Nobeno pretiravanje ni dobro za telo, saj prevelika količina vadbe ali vadba s previsoko intenzivnostjo, deluje na telo stresno. Od januarja naprej se lahko tudi v Ljubljani odločite za posebno, edinstveno in unikatno vadbo: »Franklin pilates za starejše« za zdravo in varno starost, ki vsebuje elemente pilates vadbe, rehabilitacije in Franklinove metode vadbe.

Mišice v telesu so narejene zato, da premikajo telo. Če mišice ne premikajo telesa, ne opravljajo svojega dela in zato nazadujejo. Ker mišice niso aktivne, niso močne ter prožne. Posledično so neaktivne mišice tiste, ki povzročajo številne nepotrebne bolečine v križu.

Vadba naj bo zato zmerna in naj vsebuje vadbo za moč, gibljivost, koordinacijo, vzdržljivost, ravnotežje in umirjanje telesa – sprostitev. Logika je čisto preprosta: aktivna mišica je močna in drži telo pokonci ter se posledično počutite »fit« in življenje z bolečinami v križu za vas ne obstaja.
Ker pa je način življenja tak, da pretežno sedimo in se premalo gibljemo, so bolečine v križu in hrbtenici v današnjem času samo še pogostejše.

 

Katra, inštruktorica v pilates centru Tanergija:

“Franklin metoda z nežnimi in za telo blagodejnimi vajami ozavešča pravilno biomehaniko in preko predstav spodbuja telo, da deluje brez napetosti, lahkotno in povezano kot celota. S pomočjo malih masažnih žogic izvajamo vaje za stabilnost in ravnotežje, povečamo gibljivost brez nasilnega raztegovanja in treniramo boljšo koordiniranost mišic. Ko to vpletemo v principe pilates vadbe in dodamo še element rehabilitacijske vadbe, dobimo vadbo, ki v celoti zelo zdravo in varno poskrbi za vaše telo!”

 

 

Kaj lahko storite sami?

  • V trgovino ali po opravkih se odpravite peš.
  • Namesto dvigala uporabite stopnice.
  • Vsako jutro najprej napravite nekaj vaj raztezanja ali vaj za moč.
  • Odpravite se na sprehod, po možnosti v naravo, kar blagodejno vpliva tudi na dobro psihično počutje.
  • Poiščete ustrezno strokovno vodeno vadbo, ki bo prilagojena vašim letom in kondiciji.

Vadba pilates z elementi metode Franklin je za telo, ki je že prestalo že kar nekaj naporov, več kot idealna. Poskrbeli boste lahko tako za telo kot za duha z povsem varno in izjemno učinkovito vadbo, saj boste učinke vadbe opazili že po nekaj obiskih.

 

Bolečine v križu znajo človeku uničiti dan! Če vam je to znano, berite dalje!

Če vsaj pri treh spodnjih stavkih prikimate, potrebujete PILATES za varno starost:

  • bolečina v spodnjem delu križa je ves čas prisotna
  • čez dan zmeraj težje zdržite brez tablet proti bolečinam
  • včasih vam ne paše ne sedeti, ne ležati, ne stati in stanje počasi postaja nevzdržno
  • če dvignete kaj težjega, zmeraj začutite bolečino v križu
  • ko se prepognete, da bi kaj pobrali s tal, vas skoraj vedno zaskeli hrbet
  • križ čutite tudi med hojo in drugimi vsakodnevnimi dejavnostmi
  • in vsak dan si želite, da bi te bolečine dokončno izginile

 

Kako pri bolečini v križu pomaga Pilates Franklin za varno starost?

  • krepi vaše hrbtne mišice, kar pomeni, da sklepi manj bolijo, ker breme prevzamejo mišice
  • krepi vaše trebušne mišice, kar pomeni, da le-te zavarujejo vaš hrbet ob dvigovanju bremen in ob vseh drugih aktivnostih, kjer potrebujete vaš hrbet
  • krepi globoke mišice v telesu, kar pomeni, da bo vaš trup veliko močnejši
  • krepi mišice medeničnega dna, kar pomeni, da preprečujejo inkontinenco
  • krepi mišice zgornjega dela hrbta, kar pomeni, da se vaša drža telesa popravi