Pilates vadba za nosečnice – kdaj lahko pričnem?

Pilates vadba za nosečnice – kdaj lahko pričnem? 2017-05-30T21:38:04+00:00

pilates za nosečnice (2)Strokovnjaki priporočamo pilates vadbo v času nosečnosti po 12. tednu nosečnosti. Pilates vadbo za nosečnice lahko začneš obiskovati že prej, sicer pa lahko tam do 12. (ali celo 15.) tedna počneš vse tako kot prej, če nosečnost ni rizična in če se dobro počutiš!

Pilates vadba za nosečke srečke je namenjena vsem že prej aktivnim bodočim mamicam, zaradi vodenja v stopnjah pa tudi začetnicam.

 

Z ustreznimi in prilagojenimi pilates vajami poskrbimo, da:

  • tvoje bolečine v križu izginejo, ki so lahko kar velika nadloga med nosečnostjo,
  • okrepimo mišice rok, ki morajo biti močne zato, da bodo lahko nosile tvojo štručko po porodu,
  • krepimo vse ostale mišice, ki so pomembne, da so dejavne med nosečnostjo in ki jih nosečka lahko krepi,
  • naučiš se pravilno krepiti mišice medeničnega dna, ki sodelujejo pri porodu in so izrednega pomena, da
  • po porodu čim hitreje okrevaš.

 

Vadba za nosečnice v skupini – priključi se nam vsak ponedeljek in sredo ob 18.15 od 7. septembra 2015 dalje in začuti vse potrebne globoke mišice!

“Zagotovo drži, da bodo nosečnici dobro trenirane trebušne mišice že pred obdobjem nosečnosti in vzdrževanje le-teh med nosečnostjo, glavni zaveznik v boju proti bolečinam v križu!” (strokovna literatura)

 

Piši nam na info@tanergija.si in si rezerviraj mesto na vadbi

ali nas pokliči na 040 833 228 in svetovali ti bomo, kaj je zate najbolje.

Nazaj na Pilates za nosečnice