Delavnica: hernija diska

Delavnica: hernija diska 2019-02-16T12:09:30+00:00

Težave s hernijo diska so precej pogoste.

Da bomo na delavnici podrobno pregledali le-te in možne rešitve smo se odločili zato, ker strokovnjaki najpogosteje ljudi s hernio diska pošljejo na pilates vadbo.

 

 

POZOR: ni cel pilates sistem vadbe dober za hernio diska in pri tem, kaj smem v primeru, da imam diskus hernio delati in kaj ne, je potrebna NUJNA prilagoditev tudi pri sistemu pilates vadbe, čeprav je le-ta najprej na spisku, kar se tiče gibanja.

Komu je namenjena delavnica?

ZA OSEBE Z DISKUS HERNIO in ZA INŠTRUKTORJE/TRENERJE, ki delajo z osebami z diskus hernijo

  • Da boste razumeli, kaj smete delati (če imate sami hernijo) oz. kaj smejo/ne smejo delati vaši vadeči (če ste inštruktor, trener), potem pridite na to delavnico po odgovore.
  • Zraven tega, kaj smemo/smejo delati znotraj sistema pilates vadbe, bomo govorili tudi o tem, kdaj je potrebno osebo z diskus hernijo nujno obravnavati individualno in kdaj (če), lahko taka oseba obišče vadbo v skupini oz. kdaj lahko to storite vi, če je to vaša težava.

Kdaj bo potekala delavnica?

  • v soboto, 16. februarja 2019 med 9.00 in 12.00 v Pilates centru Tanergija na Dunajski cesti 190.

Kdo jo bo vodil?

  • Praktično-teoretično delavnico bo vodila izkušena mag. fizioterapije in inštruktorica pilatesa Katarzyna Chruslak.

Cenik:

  • 40 € za člane ŠD pilates
  • 50 € za nečlane
    • (Član postaneš tako, da izpolniš pristopno izjavo in plačaš letno članarino v višini 10 €).

Vsi udeleženci prejmejo potrdilo o udeležbi.

 

Dolgotrajno sedenje

Dolgotrajno sedenje poveča možnosti hernije. Predvsem gre tu za položaj upogiba in tudi za zmanjšanje hidracije diskov zaradi dolgotrajnega položaja (gibanje namreč zagotavlja hidracijo diskov). Pri nenadnih vstajanjih so tako diski manj odporni na sile gibanja vretenc. Potrebno je omeniti, da idealnega položaja sedenja ni, v izogib poškodbam je ključno spreminjanje položajev (Videman et. al., 1990; Wilder et. al, 1988).